Zarządzanie sprzedażą Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie sprzedażą to codzienność osób, od których zależy byt przedsiębiorstwa. To pracownicy sprzedaży mają zapewnić przychody w wysokości wystarczającej na pokrycie kosztów oraz na zysk. Muszą wiedzieć ile i w jakim czasie muszą sprzedać, a Zarząd firmy musi wiedzieć, w jakim momencie planu finansowego firma się znajduje. Aby odpowiedzieć na to pytanie proponujemy Państwu: - wyliczenie progu rentowności dla całości firmy i dla poszczególnych obszarów działalności, - tworzenie metodologii ustalania cen, - określenie poziomu sprzedaży zapewniającego oczekiwany zysk, - tworzenie narzędzi zarządzania sprzedażą, - wprowadzenie standardów obsługi klientów, - prowadzenie szkoleń dla osób zarządzających sprzedażą oraz dla sprzedawców, - analizę strukturę organizacyjnej firmy pod kątem sprawnej realizacji zadań sprzedażowych - nasze wsparcie we wdrożaniu zaakceptowanych rozwiązań SzkoleniaSzkolenia
Szkolenia są stałym elementem wdrażania zmian. Mogą być jednak przedmiotem odrębnego zlecenia. Posiadany twarda wiedze merytoryczną oraz posiadamy umiejętności w zakresie szkoleń osób dorosłych. Prowadzimy szkolenia w zakresie w następujących obszarach: - Zarządzanie zespołami - Zarządzanie sprzedażą, - Techniki sprzedaży - Standardy sprzedaży - Komunikacja - Prezentacja - Motywacja - Budowa zespołów - Warsztaty integrujące zespoły - Coaching sprzedażowy, - Analiza ekonomiczna - Zarządzanie kosztami - Zarządzanie płynnością finansowa firmy Każde szkolenie poprzedzone jest analizą Państwa potrzeb i jest dopasowane specyfiki Państwa firmy CoachingCoaching
Coaching jest PROCESEM szeroko rozwojowym, choć skoncentrowanym na konkretnych celach, które określa się na wstępie. Głównym celem tego procesu jest wzmacnianie Klienta w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany w oparciu o własne wnioski i zasoby. Korzyścią z coachingu może stać się wzmocnienie lub zapoczątkowanie bardzo pożądanej w biznesie "kultury". Mowa o umiejętności planowania długofalowych działań i skutków, zamiast niszczącej stabilność firmy - polityki "gaszenia pożarów", która polega na inwestowaniu ogromnej uwagi i energii w działania reaktywne, natychmiastowe - najczęściej związane z dużym naciskiem i stresem, a co za tym idzie pośpieszne, niewystarczająco przemyślane i kosztowne. Nawet, jeśli rozwiązują jakiś teraźniejszy problem, to najczęściej i tak owocują komplikacjami w przyszłości, ponieważ nie są w stanie dotrzeć do źródła problemu. |