Renata Zdrenka

Coach, trener,

Certyfikat International Coach Comunity (certyfikat nr 7686),

Certyfikowany trener sprzedaży (Development Partners 2010).

Wiedzę, umiejętności, kompetencje oraz doświadczenia zdobywała jako menedżer sprzedaży w bankowości, trener oraz uczestnik wielu szkoleń i warsztatów, które w charakterystyczny tylko dla niej sposób przekazuje dalej. Specjalizuje się w prowadzeniu treningów i warsztatów w zakresie: technik sprzedaży, utrzymania relacji biznesowych z klientami kluczowymi, komunikacji z klientami przez telefon, coachingu sprzedażowego, opracowywania i wdrażania standardu obsługi klienta w organizacji, zarządzania zespołami sprzedażowymi, zarządzania czasem i delegowania.

Ekspert w zakresie wdrażania standardów, zarzadzania zmianami, wydobywania potencjału pracowników.

 

"Sposób, w jaki człowiek działa, jest bezpośrednią konsekwencją sposobu, w jaki myśli."

                                                                           Wallace Delois Wattles

Jacek Zdrenka

Trener sprzedaży

Szkolenie trenerskie ukończył w Akademii Trenerów Sprzedaży we Wrocławiu. Absolwent Wydziału Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ukończył też Studia Podyplomowe „Psychologia w Biznesie” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Studia Podyplomowe „Rachunkowość” w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz liczne szkolenia sprzedażowe, zarządzania zespołami, zarządzania sprzedażą, motywacji, przewodzenia i coachingu.

Od 1993 roku związany z bankowością. Na stanowisku menedżerskim od 1997 roku. W latach 2000 - 2003 menedżer projektów związanych z organizacją sieci oddziałów, modelem organizacyjnym oddziałów oraz projektów centralizacyjnych. W latach 2003-2012 roku menedżer sprzedaży, dyrektor oddziału banku, dyrektor mikrosieci. Zarządzał zespołami produktowymi, projektowymi i sprzedażowymi.  W latach 2012-2013 roku Prezes Zarządu w firmie ADIN sp. z o.o. Od 2012 roku pracownik dydaktyczny Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Prowadzi szkolenia w obszarze sprzedaży, komunikacji, prezentacji, motywacji, budowy zespołów, zarządzania zespołami, zarządzania sprzedażą oraz warsztaty integrujące zespoły.

 

„Przez wiele lat zbierałem doświadczenia w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Od kiedy zauważyłem, że moim sukcesem są ludzie, z którymi pracuję – koncentruję się na ludziach. Uczę się od nich i staram się, aby i oni uczyli się ode mnie. Moim celem jest pokazywać ludziom nowe możliwości. Przekonać ich, że warto patrzeć o krok dalej, niż są dzisiaj.”

 

Prywatnie pasjonat nurkowania.